• Skaitau trijų XVI–XX a. autorių: Viljamo Šekspyro, Johano Volfgango Gėtės ir Jono Biliūno, tekstus.
  • Gilinuosi į prometėjiškumo problemą.
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: menines priemones ir jomis kuriamą meninę tikrovę.
  •  Ugdausi kritinį mąstymą: lygindamas (-a) tekstus, nustatau, kaip individo veikla ir jausena priklauso nuo erdvės (situacijos, aplinkybių, istorinio konteksto).
  •  Išanalizavęs (-usi) tekstus, galiu įvardyti jų loginį lygmenį: tematiką, problematiką, idėjas.
  • Atlikdamas (-a) kūrybinę užduotį, taikau įgytas žinias ir gebėjimus bei turimą patirtį.
  • Analizuoju ir interpretuoju trijų pateiktų autorių tekstus.
  • Atpažįstu prometėjiškumo reikšmes.
  • Atpažįstu menines priemones, sieju jas su teksto prasme.
  • Pagrindžiu tinkamais argumentais teiginius.
  • Charakterizuoju tekstuose atskleidžiamas erdves, kalbančiojo būsenas, veiklas.
  • Nurodau tinkamą teksto temą, problemą ir pagrindinę mintį.
  • Atlikdamas kūrybinę užduotį, gebu pasinaudoti pateikta medžiaga.