Skaitau trijų XX a. autorių: Homero, Henriko Radausko ir Juditos Vaičiūnaitės, tekstus.
Įvairiais būdais, atsižvelgdamas (-a) į teksto tikslą ir pobūdį, skaitau ir analizuoju skirtingų literatūros rūšių įvairių žanrų grožinius kūrinius (ištraukas).
Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomu kūriniu, kuris analizuojamas ir lyginamas su kitais skaitytais literatūros kūriniais.
Mokausi atpažinti, atskirti ir nagrinėti įvairių literatūros rūšių ir žanrų kūrinius, aptarti jiems būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus.
Analizuoju tekstų kalbinę raišką: menines priemones ir jų kuriamą meninę tikrovę.
Ugdausi kritinį mąstymą: lygindamas (-a) tekstus, suvokiu, kaip individo veiklos ir jausena priklauso nuo erdvės (situacijos, aplinkybių, istorinio konteksto).
Išanalizavęs (-usi) tekstus, suprantu jų loginį lygmenį: tematiką, problematiką, idėjas.
Atlikdamas (-a) kūrybinę užduotį, taikau įgytas žinias ir gebėjimus bei turimą patirtį.
Skaitau, analizuoju ir interpretuoju trijų pateiktų autorių tekstus.
Analizuodamas (-a) ir lygindamas (-a) kūrinius, ugdausi autentišką santykį su skaitomu tekstu.
Skaitomi kūriniai formuoja mano etines, socialines ir moralines nuostatas.
Nagrinėju įvairių literatūros rūšių ir žanrų kūrinius, aptariu jų bruožus.