• Skaitau trijų XX a. autorių: Homero, Henriko Radausko ir Juditos Vaičiūnaitės, tekstus. 
  • Įvairiais būdais, atsižvelgdamas (-a) į teksto tikslą ir pobūdį, skaitau ir analizuoju skirtingų literatūros rūšių įvairių žanrų grožinius kūrinius (ištraukas). 
  • Ugdausi pomėgį skaityti, estetinį skonį, suvokiu literatūros kūrinio galią formuoti etines, moralines, socialines nuostatas. 
  • Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomu kūriniu, kuris analizuojamas ir lyginamas su kitais skaitytais literatūros kūriniais. 
  • Mokausi atpažinti, atskirti ir nagrinėti įvairių literatūros rūšių ir žanrų kūrinius, aptarti jiems būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus. 
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: menines priemones ir jų kuriamą meninę tikrovę. 
  • Ugdausi kritinį mąstymą: lygindamas (-a) tekstus, suvokiu, kaip individo veiklos ir jausena priklauso nuo erdvės (situacijos, aplinkybių, istorinio konteksto). 
  • Išanalizavęs (-usi) tekstus, suprantu jų loginį lygmenį: tematiką, problematiką, idėjas. 
  • Atlikdamas (-a) kūrybinę užduotį, taikau įgytas žinias ir gebėjimus bei turimą patirtį.

  • Skaitau, analizuoju ir interpretuoju trijų pateiktų autorių tekstus.
  • Analizuodamas (-a) ir lygindamas (-a) kūrinius, ugdausi autentišką santykį su skaitomu tekstu.
  • Skaitomi kūriniai formuoja mano etines, socialines ir moralines nuostatas.
  • Nagrinėju įvairių literatūros rūšių ir žanrų kūrinius, aptariu jų bruožus.
  • Charakterizuoju tekstuose atskleidžiamas erdves, kalbančiojo būsenas, veiklas.
  • Įvardiju teksto tematiką ir problematiką.
  • Atpažįstu kalbinės raiškos priemones, sieju jas su teksto prasme.
  • Atlikdamas kūrybinę užduotį, atskleidžiu gebėjimą pasinaudoti pateikta medžiaga.