• Skaitau I a. prieš Kr.–I a. po Kr. romėnų autorių: Kvinto Horacijaus Flako ir Publijaus Ovidijaus Nazono, bei XX a. vidurio lietuvių poeto Jono Aisčio tekstus.
  • Skaitau ir analizuoju skirtingų literatūros žanrų grožinius kūrinius. 
  • Skaitydamas taikau įvairias skaitymo strategijas: analizuoju antraštės prasmes, sieju jas su kūriniu; atpažįstu raktinius žodžius; aptariu kūrinių žanrą, eilėdarą, įvaizdžius.
  • Suvokiu literatūros kūrinio galią formuoti etines, moralines, socialines nuostatas.
  • Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomais kūriniais, analizuodamas ir lygindamas juos su kitais skaitytais literatūros kūriniais.
  • Mokausi aptarti kūriniams būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus. 
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: kalbinės raiškos priemones ir jomis kuriamą meninę tikrovę.
  • Ugdausi kritinį mąstymą: lygindamas (-a) tekstus suvokiu, kaip kalbančiojo jausena priklauso nuo erdvės (situacijos, aplinkybių, istorinio konteksto).

  • Taikau įvairias skaitymo strategijas: analizuoju antraštės prasmes, sieju jas su kūriniu; atpažįstu raktinius žodžius; aptariu kūrinių eilėdarą, kalbančiojo / subjekto būsenas, įvaizdžius.
  • Analizuoju skirtingų literatūros žanrų grožinius kūrinius. 
  • Suvokiu literatūros kūrinio galią formuoti etines, moralines, socialines nuostatas.
  • Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomu kūriniu.
  • Aptariu kūriniams būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus.
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: kalbinės raiškos priemones ir jomis kuriamą meninę tikrovę.
  • Lyginu tekstus ir suvokiu, kaip individo veiklos ir jausena priklauso nuo erdvės (situacijos, aplinkybių, istorinio konteksto).
  • Atpažįstu tekstų loginį lygmenį: tematiką, problematiką, idėjas.