Skaitau trijų XX a. ir XXI a. pr. autorių: Abraomo Suckeverio, Kurto Voneguto ir Kadzuo Išiguro, tekstus.
Skaitydamas taikau įvairias skaitymo strategijas: analizuoju antraštės prasmes, sieju jas su kūriniu; atpažįstu raktinius žodžius; aptariu kūriniuose vaizduojamą laiką, pasakojimo perspektyvas; randu kontekstus; atpažįstu fantastikos elementus.
Įvairiais būdais, atsižvelgdamas (-a) į teksto tikslą ir pobūdį, skaitau ir analizuoju skirtingo literatūros pobūdžio grožinių kūrinių ištraukas (liudijimo, postmoderni, utopinė literatūra).
Suvokiu literatūros kūrinio galią formuoti etines, moralines, socialines nuostatas.
Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomu kūriniu, kuris analizuojamas ir lyginamas su kitais skaitytais literatūros kūriniais.
Mokausi aptarti kūriniams būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus.
Ugdausi kritinį mąstymą: lygindamas (-a) tekstus suvokia, kaip individo veiklos ir jausena priklauso nuo erdvės (situacijos, aplinkybių, istorinio konteksto).
Taikau įvairias skaitymo strategijas: analizuoju antraštės prasmes, sieju jas su kūriniu; atpažįstu raktinius žodžius; aptariu kūriniuose vaizduojamą laiką, pasakojimo perspektyvas; randu kontekstus; atpažįstu fantastikos elementus.
Analizuoju skirtingo literatūros pobūdžio grožinių kūrinių ištraukas (liudijimo, postmoderni, utopinė literatūra).
Suvokiu literatūros kūrinio galią formuoti etines, moralines, socialines nuostatas.
Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomu kūriniu.
Aptariu kūriniams būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus.