• Skaitau trijų XX a. ir XXI a. pr. autorių: Abraomo Suckeverio, Kurto Voneguto ir Kadzuo Išiguro, tekstus.
  • Skaitydamas taikau įvairias skaitymo strategijas: analizuoju antraštės prasmes, sieju jas su kūriniu; atpažįstu raktinius žodžius; aptariu kūriniuose vaizduojamą laiką, pasakojimo perspektyvas; randu kontekstus; atpažįstu fantastikos elementus.
  • Įvairiais būdais, atsižvelgdamas (-a) į teksto tikslą ir pobūdį, skaitau ir analizuoju skirtingo literatūros pobūdžio grožinių kūrinių ištraukas (liudijimo, postmoderni, utopinė literatūra).
  • Suvokiu literatūros kūrinio galią formuoti etines, moralines, socialines nuostatas.
  • Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomu kūriniu, kuris analizuojamas ir lyginamas su kitais skaitytais literatūros kūriniais.
  • Mokausi aptarti kūriniams būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus.
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: kalbinės raiškos priemones ir jomis kuriamą meninę tikrovę.
  • Ugdausi kritinį mąstymą: lygindamas (-a) tekstus suvokia, kaip individo veiklos ir jausena priklauso nuo erdvės (situacijos, aplinkybių, istorinio konteksto).
  • Taikau įvairias skaitymo strategijas: analizuoju antraštės prasmes, sieju jas su kūriniu; atpažįstu raktinius žodžius; aptariu kūriniuose vaizduojamą laiką, pasakojimo perspektyvas; randu kontekstus; atpažįstu fantastikos elementus.
  • Analizuoju skirtingo literatūros pobūdžio grožinių kūrinių ištraukas (liudijimo, postmoderni, utopinė literatūra).
  • Suvokiu literatūros kūrinio galią formuoti etines, moralines, socialines nuostatas.
  • Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomu kūriniu.
  • Aptariu kūriniams būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus.
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: kalbinės raiškos priemones ir jomis kuriamą meninę tikrovę.
  • Lyginu tekstus ir suvokiu, kaip individo veiklos ir jausena priklauso nuo erdvės (situacijos, aplinkybių, istorinio konteksto).
  • Atpažįstu tekstų loginį lygmenį: tematiką, problematiką, idėjas.