Kalba kaip socialinis, kultūrinis ir istorinis reiškinys
Atpažįstu ir įvardiju pagrindinius lietuvių kalbos raštijos kūrėjus ir jų darbus.
Prisimenu, kokie dokumentai ir įstaigos reglamentuoja lietuvių kalbos kaip valstybinės kalbos statusą.
Įvardiju lietuvių kalbą veikiančius globalizacijos procesus ir analizuoju bei aptariu visuomenės požiūrį į juos.
Suprantu ir gebu įvardyti lietuvių kalbos ir skaitmeninių technologijų ryšio privalumus ir trūkumus.
Suprantu kalbos ir kitų vertybių sąsają.
Nurodau pagrindinius lietuvių kalbos kūrėjus, jų kūrinius ir juose skleidžiamas idėjas.
Įvardiju ir aptariu lietuvių kalbą veikiančius procesus.
Žinau, kokie dokumentai reglamentuoja valstybinės lietuvių kalbos vartojimą, paaiškinu, kam reikalinga Valstybinė lietuvių kalbos komisija prie Lietuvos Respublikos Seimo.
Analizuodamas nurodytus šaltinius, interpretuoju visuomenės nuostatas dėl lietuvių kalbos pokyčių.
Suprantu, kodėl kalbai būtinas ryšys su skaitmeninėmis technologijomis, įvardiju kliūtis, su kuriomis šiame procese susiduria lietuvių kalba.
Suprantu, kaip kalba susijusi su tauta, valstybe, asmeninėmis žmogaus nuostatomis.