• Skaitydamas teorinę medžiagą ir atlikdamas įvairias užduotis, apmąstau rašymo veiklos pobūdį.
  • Analizuoju ir apibūdinu rašymo eigą, teksto kūrimo etapus, vidinius ir išorinius teksto struktūros elementus.
  • Skiriu ir apibūdinu pastraipų rūšis pagal funkciją.
  • Mokausi taikyti jau žinomas ir naujas rašymo strategijas: išsiaiškinu, kurios jų tinka prieš rašant, kurios rašant ir parašius tekstą.
  • Nagrinėju bendraamžių taikomų rašymo strategijų pavyzdžius.
  • Analizuoju ir vertinu bendraamžių sukurtų tekstų pavyzdžius, kuriu rišlų atsakymą į klausimus.
  • Remdamasis bendraamžio rašinio dėstymu, kuriu įžanginę ir apibendrinamąją pastraipas.
  • Apmąstau rašymo veiklos pobūdį.
  • Analizuoju ir apibūdinu rašymo eigą, teksto kūrimo etapus, vidinius ir išorinius teksto struktūros elementus.
  • Skiriu ir apibūdinu pastraipų rūšis pagal funkciją.
  • Mokausi taikyti jau žinomas ir naujas rašymo strategijas: išsiaiškinu, kurios jų tinka prieš rašant, kurios rašant ir parašius tekstą.
  • Nagrinėju bendraamžių taikomų rašymo strategijų pavyzdžius.
  • Analizuoju ir vertinu bendraamžių sukurtų tekstų pavyzdžius, kuriu rišlų atsakymą į klausimus.
  • Kuriu įžanginę ir apibendrinamąją pastraipas.