• Skaitydamas teorinę medžiagą ir atlikdamas įvairias užduotis, apmąstau rašymo naudą ir svarbą asmeniniams gebėjimams, mokymuisi, karjerai.
  • Palyginu ir sugretinu sakytinį ir rašytinį bendravimą, intenciją ir tikslą, oficialią ir neoficialią komunikavimo situaciją, skirtingo pobūdžio tekstus.
  • Analizuoju ir apibūdinu rašymo procesą, intenciją, tikslą, adresatą ir komunikavimo situaciją.
  • Išsiaiškinu, kodėl rašant svarbu numatyti tikslą, adresatą ir komunikavimo situaciją.
  • Skaitydamas ir analizuodamas įvairių žanrų grožinius ir negrožinius tekstus, nurodau jų adresantą, adresatą, intenciją, tikslą ir komunikavimo situaciją.
  • Raštu atsakau į klausimus, kuria rišlų tekstą.
  • Išsiaiškinu rašymo naudą ir svarbą asmeniniams gebėjimams, mokymuisi, karjerai.
  • Skiriu sakytinį ir rašytinį bendravimą, intenciją ir tikslą, oficialią ir neoficialią komunikavimo situaciją, skirtingo pobūdžio tekstus.
  • Apibūdinu rašymo procesą, intenciją, tikslą, adresatą ir komunikavimo situaciją.
  • Taikau komunikacijos sąvokas, kai skaitau ir analizuoju grožinius ir negrožinius tekstus.
  • Atpažįstu, nurodau ir palyginu skirtingų tekstų adresantą, adresatą, intenciją, tikslą ir komunikavimo situaciją.