• Skaitau trijų autorių: Aischilo, Moljero ir Žemaitės, tekstus.
  • Gilinuosi į personažų charakteristikas.
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: kalbinės raiškos priemones ir jų kuriamą meninę tikrovę.
  • Ugdausi kritinį mąstymą: lygindamas tekstus suvokiu, kaip personažų charakteriai priklauso nuo situacijos, aplinkybių.
  • Išanalizavęs tekstus, suprantu jų loginį lygmenį: tematiką, problematiką, idėjas.
  • Atlikęs įsivertinimo užduotis, sužinau savo pasiekimų lygį.
  • Atlikdamas kūrybinę užduotį, taikau įgytas žinias ir gebėjimus bei turimą patirtį; rašau laišką pamėgtam (ar nemėgstamam) personažui.
  • Atpažįstu dramos elementus;
  • Analizuoju, interpretuoju ir vertinu trijų pateiktų autorių tekstų ištraukas;
  • Atpažįstu kalbinės raiškos priemones, sieju jas su teksto prasme;
  • Argumentuoju teiginius;
  • Charakterizuoju dramų personažus, išsiaiškinu choro reikšmę antikinėse dramose;
  • Įvardiju teksto temą, problemą ir pagrindinę mintį;
  • Atsakydamas į įsivertinimo užduoties klausimus, nusistatau savo pasiekimų lygį;
  • Kūrybinėje užduotyje pademonstruoju gebėjimą pasinaudoti pateikta medžiaga.