• Susipažįstu su kultūros ir literatūros epochų – Antikos, Viduramžių, Renesanso, Baroko – ir  literatūros krypčių bei srovių istoriniu ir kultūriniu kontekstu.
  • Mokausi išryškinti savitus minėtų epochų bruožus bei  idėjas nagrinėjamuose kūriniuose ir jų ištraukose.
  • Mokausi atpažinti, kaip šių epochų idėjos atsispindi vėlesnių laikų kultūroje ir literatūroje.
  • Atpažįstu kultūros ir literatūros epochų – Antikos, Viduramžių, Renesanso, Baroko – istorinį ir kultūrinį kontekstą ir susieju jį su  literatūros kryptimis ir srovėmis. 
  • Moku išryškinti savitus minėtų epochų bruožus bei idėjas nagrinėjamuose kūriniuose ir jų ištraukose.
  • Gebu atpažinti, kaip šių epochų idėjos atsispindi vėlesnių laikų kultūroje ir literatūroje.