• Aptariu kalbos stiliaus sampratą;
  • Mokausi atpažinti stilius pagal vartojimo sritį, teksto žanrą, perteikiamą turinį, kalbinę raišką;
  • Susipažįstu su bendraisiais stiliaus reikalavimais – tinkamumu, tikslingumu, aiškumu, tikslumu, sklandumu, vientisumu;
  • Išmokstu atpažinti tekste minties raiškos ir teksto komponavimo figūras (įrėminimą, sinonimiją, laipsniavimą, antitezę, išvardijimą, inversiją, užuominą);
  • Susipažįstu su negrožinių ir grožinių tekstų komponavimo principais (analogija, kontrastu, paralelizmu);
  • Išmokstu tikslingai ir tinkamai vartoti  palyginimą, metaforą, metonimiją, hiperbolę, litotę atsižvelgdamas į teksto žanrą ir stilių;
  • Susipažįstu su paradoksu ir jo kūrimo ypatumais.
  • Žinau, kas yra kalbos stilius;
  • Moku atpažinti stilius pagal vartojimo sritį, teksto žanrą, perteikiamą turinį, kalbinę raišką;
  • Moku laikytis bendrųjų stiliaus reikalavimų – tinkamumo, tikslingumo, aiškumo, tikslumo, sklandumo, vientisumo;
  • Moku atpažinti tekste minties raiškos ir teksto komponavimo figūras (įrėminimą, sinonimiją, laipsniavimą, antitezę, išvardijimą, inversiją, užuominą);
  • Atpažįstu  negrožinių ir grožinių tekstų komponavimo principus (analogiją, kontrastą, paralelizmą);
  • Moku tikslingai ir tinkamai vartoti palyginimą, metaforą, metonimiją, hiperbolę, litotę atsižvelgdamas į teksto žanrą ir stilių;
  • Atpažįstu  paradoksą ir žinau jo kūrimo ypatumus.