• Atpažįstu ir įvardiju pagrindinius lietuvių kalbos raštijos kūrėjus ir jų darbus.
  • Prisimenu, kokie dokumentai ir įstaigos reglamentuoja lietuvių kalbos kaip valstybinės kalbos statusą.
  • Įvardiju lietuvių kalbą veikiančius globalizacijos procesus ir analizuoju bei aptariu visuomenės požiūrį į juos.
  • Suprantu ir gebu įvardyti lietuvių kalbos ir skaitmeninių technologijų ryšio privalumus ir trūkumus.
  • Suprantu kalbos ir kitų vertybių sąsają.
  • Nurodau pagrindinius lietuvių kalbos kūrėjus, jų kūrinius ir juose skleidžiamas idėjas.
  • Įvardiju ir aptariu lietuvių kalbą veikiančius procesus.
  • Žinau, kokie dokumentai reglamentuoja valstybinės lietuvių kalbos vartojimą, paaiškinu, kam reikalinga Valstybinė lietuvių kalbos komisija prie Lietuvos Respublikos Seimo.
  • Analizuodamas nurodytus šaltinius, interpretuoju visuomenės nuostatas dėl lietuvių kalbos pokyčių.
  • Suprantu, kodėl kalbai būtinas ryšys su skaitmeninėmis technologijomis, įvardiju kliūtis, su kuriomis šiame procese susiduria lietuvių kalba.
  • Suprantu, kaip kalba susijusi su tauta, valstybe, asmeninėmis žmogaus nuostatomis.