Pereiti į pagrindinį turinį
Logogitpo nuoroda į pradžią
  • I modulis Kalbėjimas, klausymas ir sąveika
          • Mokymosi objektai
          • Komunikacijos samprata
          • Viešosios kalbos
          • Užduotys
          • Antano Terlecko proginės kalbos analizė
          • Živilės Kropaitės-Basiulės kalbos analizė
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kalbėjimas ir klausymas
          • Kalbėtojo atmintinė
          • Klausytojo atmintinė
          • Užduotys
          • Bernardo Atxago knygos „Obabakoak“ pristatymas ir analizė
          • Pokalbio „Pirmas sakinys. Daiva Čepauskaitė. Kaip gimsta personažai“ analizė
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Teksto struktūra
          • Teksto tipai ir rūšys
          • Klausymosi veiklos
          • Užduotys
          • Dariaus Mato ir Pauliaus Tamolės pokalbio analizė
          • Filmo „Troja“ vertinimo analizė
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Žmogaus dvilypumo problema skirtinguose literatūros kūriniuose. Problemos aktualumas
          • Užduotys
          • Ievos Mikučionytės pranešimo analizė
          • Igno Lauciaus viešosios kalbos analizė
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Intencija ir tikslas. Santykis su adresatu
          • Paskaita, tiriamasis  darbas, recenzija
          • Užduotys
          • doc. dr. Viktor Denisenko paskaitos ištraukos analizė
          • Tiriamojo darbo „Tapybos ir montažo principai literatūroje“ pristatymo analizė
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
    • Kūrybinės užduotys
    • Mokomasis žaidimas
    • Refleksija
  • II modulis Skaitymas, teksto supratimas ir literatūros bei kultūros pažinimas
          • Mokymosi objektai
          • Motyvacija skaityti
          • Skaitymo tikslai
          • Literatūros tarpininkavimas
          • Užduotys
          • Kazys Boruta „Baltaragio malūnas“ 
          • Judita Vaičiūnaitė „Kriaušė žydi“
          • Ignas Šeinius „Kuprelis“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Poezijos, paremtos etinėmis valstybės normomis, skaitymo strategijos
          • Mitais paremtos poezijos skaitymo strategijos
          • Neoromantinės poezijos skaitymo strategijos
          • Užduotys
          • Horacijus „Jaunimui“
          • Ovidijus „Pigmalionas“
          • Jonas Aistis „Persevalis“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kūrinių kultūrinė vertė
          • Kūrinių skaitymas ir siejimas
          • Užduotys
          • Žemaitė „Trys mylimos“
          • Moljeras „Tartiufas“
          • Aischilas „Prikaltasis Prometėjas“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Proza
          • Smulkioji proza: novelė ir apsakymas
          • Stambioji proza: apysaka ir romanas
          • Užduotys
          • Vincas Krėvė-Mickevičius „Skerdžius“
          • Ernestas Hemingvėjus „Senis ir jūra“
          • Ignas Šeinius „Kuprelis“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Poezija
          • Eilėraštis
          • Poezijos raida
          • Užduotys
          • Kristijonas Donelaitis „Metai“
          • Judita Vaičiūnaitė „Kanonas Barborai Radvilaitei“
          • Vislava Šymbòrska „Trumpi mūsų protėvių gyvenimai“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Drama
          • Monologas ir dialogas
          • Dramos žanrai
          • Užduotys
          • Justinas Marcinkevičius „Mindaugas“
          • Juozas Grušas „Barbora Radvilaitė“
          • Tenesis Viljamsas „Geismų tramvajus“ 
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Esė
          • Esė raida
          • Esė struktūra
          • Užduotys
          • Vanda Juknaitė „Išsiduosi. Balsu“ 
          • Juozas Šikšnelis „Iš žiemos paistaliojimų. Skristi“ 
          • Alfonsas Andriuškevičius „Apie (mano) skaitymą“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Dokumentinė literatūra
          • Dokumentinis kinas
          • Užduotys
          • Dalia Grinkevičiūtė „Lietuviai prie Laptevų jūros“
          • Audriaus Juzėno vaidybinio filmo „Ekskursantė“ ištraukų analizė
          • Jurga Vilė „Sibiro haiku“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Grožinė literatūra
          • Grožinės literatūros žanrai
          • Negrožinė literatūra
          • Publicistika
          • Užduotys
          • Kazys Boruta „Baltaragio malūnas“
          • Dalia Grinkevičiūtė „Lietuviai prie Laptevų jūros”
          • Jonas Aistis „Apie laiką ir žmones“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Istorinis pokario ir sovietų okupacijos kontekstas
          • Istorinių įvykių vaizdavimas: meniškumo ir dokumentiškumo santykis
          • Poezijos kūrinių žanrinės sąsajos
          • Istorinių įvykių vaizdavimo kalbinė raiška
          • Istorinių įvykių interpretavimas lietuvių poetų kūryboje
          • Užduotys
          • Antanas Miškinis „Vakarė žvaigždė“
          • Kazys Bradūnas „Partizanų baladė“
          • Justinas Marcinkevičius „Pokaris“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Motyvacija skaityti
          • Skaitymo tikslai
          • Literatūros tarpininkavimas
          • Užduotys
          • Homeras „Odisėja“ 
          • Judita Vaičiūnaitė „Kalipsė“
          • Henrikas Radauskas „Lotofagų šalis“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Mito skaitymo strategijos (1): perkeltinės prãsmės
          • Mito skaitymo strategijos (2): mito įsitvirtinimas šiuolaikiniame pasaulyje
          • Biblinio pasakojimo skaitymo strategijos
          • Užduotys
          • Graikų mitas „Dedalas ir Ikaras“
          • Graikų mitas „Faetonas“
          • Evangelija pagal Matą „Palyginimas apie talentus“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kūrinių kultūrinė vertė
          • Kūrinių skaitymas ir siejimas
          • Kritinio mąstymo ugdymas
          • Užduotys
          • Sofoklis „Antigonė“
          • Viljamas Šekspyras „Hamletas“
          • Motiejus Kazimieras Sarbievijus „Pauliui Kozlovijui“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Antikos kultūrinis ir istorinis kontekstas
          • Svarbiausi graikų religijos bruožai
          • Trimatis pasaulio modelis
          • Pagrindiniai Antikos žanrai
          • Apie tragediją
          • Apie mitą
          • Apie epą
          • Užduotys
          • „Orfėjas ir Euridikė“
          • Homeras „Odisėja“ XIII giesmė
          • Sofoklis „Antigonė“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Viduramžių kultūrinis ir istorinis kontekstas
          • Viduramžiai Lietuvoje
          • Apie Bibliją
          • Užduotys
          • Biblijos ištraukos analizė
          • Dantės „Dieviškosios komedijos“ ištraukos analizė
          • Gedimino laiškų ištraukos analizė
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Renesanso epochos apžvalga
          • Renesanso epochos kūrėjai ir kūriniai
          • Renesansas Lietuvoje
          • Užduotys
          • Viljamas Šekspyras „Hamletas“
          • Migelis de Servantesas Savedra „Išmintingasis bajoras Don Kichotas Lamančietis“
          • Mikalojus Daukša „Postilės“ „Prakalba į malonųjį skaitytoją“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Baroko atsiradimas ir meno ypatybės
          • Baroko epochos literatūra
          • Barokas Lietuvoje
          • Užduotys
          • Rasa Baškienė „Jeruzalės žemė, kai kunigaikštis Radvila ją lankė…“
          • Mikalojus Kristupas Radvila Našlaitėlis „Kelionė į Jeruzalę“
          • Motiejus Kazimieras Sarbievijus „Odė Janui Libinijui“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kultūros ir literatūros epochos
          • Kas yra kontekstas?
          • Kas yra simbolis?
          • Užduotys
          • Nikolajus Kunas ,,Senovės Graikijos legendos ir mitai“
          • Biblija. Pradžios knyga. Babelio bokštas.
          • Jonas Radvanas
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kultūros epochos
          • Kalbinės raiškos priemonės
          • Vertybės
          • Kontekstas ir jo rūšys
          • Užduotys
          • Graikų mitas „Alkestidė“
          • Viljamas Šekspyras „Romeo ir Džuljeta“ (ištraukos)
          • Judita Vaičiūnaitė „Kanonas Barborai Radvilaitei.
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Negrožinė literatūra ir jos sąsaja su funkciniais stiliais
          • Egodokumentikos apibrėžtis ir žanrai
          • Multimodalinio teksto apibrėžtis ir žanrai
          • Pagrindiniai negrožinės literatūros ir multimodalinių tekstų analizės aspektai
          • Negrožinio kūrinio kontekstas
          • Užduotys
          • Ričardas Doveika
          • Matilda Olkinaitė
          • KTU IF
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Informacijos sąvoka ir perdavimo būdai
          • Biblinis palyginimas arba parabolė. Parabolė lietuvių autorių kūriniuose
          • Užduotys
          • Parabolė 
          • Evangelijos pagal Luką ištraukos analizė
          • Judita Vaičiūnaitė „Vilniaus bažnyčia“
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Suprasti romantinę baladę
          • Suprasti klasikinę tragediją
          • Suprasti modernią novelę
          • Užduotys
          • Adomas Mickevičius „Romantika“
          • Vincas Krėvė „Skirgaila“
          • Jurgis Savickis „Mėnesiena“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Siejamosios strategijos
          • Sisteminamosios strategijos
          • Savikontrolės ir savireguliacijos strategijos
          • Užduotys
          • Francas Kafka „Metamorfozė“
          • Alberas Kamiu „Svetimas“
          • Kazys Binkis „Generalinė repeticija“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kūrinių kultūrinė vertė
          • Kūrinių skaitymas ir siejimas
          • Kritinio mąstymo ugdymas
          • Užduotys
          • Viljamas Šekspyras, „Hamletas“
          • Johanas Volfgangas Gėtė, „Faustas“
          • Jonas Biliūnas, „Laimės žiburys“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Epochų chronologija
          • Žymiausi laikotarpių autoriai, kūriniai, idėjos
          • Užduotys
          • Emilė Džeinė Brontė „Vėtrų kalnas“
          • Vincas Krėvė-Mickevičius „Skirgaila“
          • Vincas Mykolaitis-Putinas „Altorių šešėly“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Apšvieta
          • Romantizmas
          • Realizmas
          • Modernizmas
          • Užduotys
          • Mykolas Pranciškus Karpavičius, Žanas Žakas Ruso, Kristijonas Donelaitis
          • Adomas Mickevičius „Romantika“
          • Fiodoras Dostojevskis, Jonas Biliūnas
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Pagrindinės sąvokos
          • Biografinis ir kultūrinis kontekstas
          • Užduotys
          • Šarlotė Brontė „Džeinė Eir“
          • Adomas Mickevičius „Vėlinės“
          • Juozas Tumas-Vaižgantas „Dėdės ir dėdienės“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Egodokumentika
          • Publicistika
          • Užduotys
          • Antanas Baranauskas „Dienoraštis“, Žemaitė „Autobiografija“
          • Jonas Biliūnas „Laimės žiburys“, Liūdni slibinai „Išnyksiu kaip dūmas“
          • Darius Kuolys „Laimei, Donelaitis“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Memuarai
          • Laiškas
          • Portretas
          • Užduotys
          • Gražbylė Venclauskaitė
          • Bitė Vilimaitė
          • Juozas Tumas-Vaižgantas
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Skaitymo tikslai
          • Literatūros tarpininkavimas
          • Užduotys
          • Aidas Marčėnas „Aš sėdėjau prie knygos“
          • Antanas Škėma „Balta drobulė“
          • Jurgis Kunčinas „Tūla“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Liudijimo literatūros skaitymo strategijos
          • Postmodernizmo literatūros skaitymo strategijos
          • Utopinio ir antiutopinio romano skaitymo strategijos
          • Užduotys
          • Avromas Suckeveris „Janina ir bestija“
          • Kurtas Vonegutas „Skerdykla Nr. 5“
          • Kadzuo Išiguras „Neleisk man išeiti“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kūrinių kultūrinė vertė
          • Kūrinių skaitymas ir siejimas
          • Kritinio mąstymo ugdymas
          • Užduotys
          • Vytautas Mačernis „Vasaros sonetai. 2“
          • Česlovas Milošas „Niekad tavęs, mieste...“
          • Judita Vaičiūnaitė „Miesto vartai“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • XX a. vidurio katastrofų literatūra
          • Lietuvių literatūros susiskaldymas
          • XX a. vidurio katastrofų refleksija pasaulio literatūroje
          • XX a. antrosios pusės modernizmas
          • XX a. antrosios pusės modernizmas ir postmodernizmas pasaulio literatūroje
          • Šiuolaikinė lietuvių literatūra (nuo 1988 metų)
          • Užduotys
          • Balys Sruoga „Dievų miškas“
          • Bitė Vilimaitė „Namai“
          • Danutė Kalinauskaitė „Namo“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Karo metų literatūra
          • Postmodernizmas
          • XX a. pabaiga
          • Užduotys
          • Dalia Grinkevičiūtė, Bronius Krivickas 
          • Salomėja Nėris, Birutė Pūkelevičiūtė, Liūnė Sutema
          • Marius Ivaškevičius, „Madagaskaras“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Grožinė literatūra XX a. viduryje
          • Grožinė literatūra Nepriklausomoje Lietuvoje
          • Grožinės literatūros autoriai Lietuvoje
          • Užduotys
          • Antanas Škėma „Balta drobulė“
          • Giedrė Kazlauskaitė „Sukčiai“ 
          • Gintaras Grajauskas „Mergaitė, kurios bijojo Dievas“
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Negrožinio teksto žanrai
          • Medija
          • Intencijos ir tikslo sąveika
          • Užduotys
          • Sigito Parulskio interviu „Nesimeldžiu vartojimui“
          • Arvydas Šliogeris „Pamatinė žmogaus dorybė yra drąsa“
          • Deimantės Daugintytės recenzija „Drungna perskalauta upė“
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Literatūrologija
          • Interpretacija ir metamorfozė
          • Transformacija, jos tęstinumas literatūroje
          • Užduotys
          • Eugenijaus Žmuidos pranešimo „Eglė žalčių karalienė“: gyvybės ir mirties domenas“ analizė
          • Neringos Klišienės straipsnio „Henrikas Radauskas: žaidimo apologija“ analizė
          • Audingos Petrulytės straipsnio „Marčėnas krentantis” analizė
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
    • Kūrybinės užduotys
    • Mokomasis žaidimas
    • Refleksija
  • III modulis Rašymas ir teksto kūrimas
          • Mokymosi objektai
          • Rašymas ir rašymo tikslai
          • Kas yra rašymas?
          • Nuo rašymo intencijos prie tikslo
          • Rašymo tikslas
          • Rašymo adresatas
          • Komunikavimo situacija
          • Rašytiniai tekstai pagal komunikavimo situaciją
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Rašymo eiga
          • Rašymo strategijos
          • Rašytinio teksto kūrimas
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Ko siekiama tekstu?
          • Literatūros rūšys ir žanrai
          • Tekstų pobūdis
          • Tekstų tipai
          • Teksto struktūra
          • Aiškinimas ir argumentavimas
          • Argumentavimas
          • Indukcinės ir dedukcinės pastraipų pavyzdžiai
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Rašymo funkcijos
          • Tikslas, adresatas ir komunikavimo situacija
          • Klausimai, į kuriuos naudinga atsakyti, kuriant tekstus
          • Privatusis ir dalykinis rašymas
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Rašytinio ir skaitmeninio teksto ypatybės
          • Skaitmeninis tekstas
          • Probleminio klausimo svarstymo rašinys
          • Teksto interpretacijos rašinys
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Tekstų tipai
          • Žanras ir funkcinis stilius
          • Kuriame pasirinkto žanro tekstus
          • Kuriu tekstą
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
    • Kūrybinės užduotys
    • Mokomasis žaidimas
    • Refleksija
  • IV modulis Kalbos pažinimas
          • Mokymosi objektai
          • Kalba kaip socialinis, kultūrinis ir istorinis reiškinys
          • Kas daro įtaką kalbai?
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Taisyklingos tarties reikalavimai
          • Kirtis ir priegaidės
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Leksika
          • Stilistika. Funkciniai stiliai
          • Funkciniai stiliai
          • Mokslinio stiliaus ypatybės
          • Administracinio stiliaus ypatybės
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Žodžių daryba
          • Priesagų vediniai
          • Dūriniai
          • Darinių rašyba
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Apie kalbos dalis
          • Daugiskaitinių daiktavardžių ir kiekinių skaitvardžių vartojimas
          • Dalyvis
          • Kai kurios rašybos taisyklės
          • Įvardžiuotinių formų daryba ir rašyba
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Vientisinio ir sudėtinio sakinio skiriamieji požymiai
          • Sudėtinių sakinių rūšys
          • Sudėtiniai prijungiamieji sakiniai ir jų skyryba
          • Sudėtinių sujungiamųjų sakinių skyryba
          • Sudėtiniai bejungtukiai sakiniai ir jų skyryba
          • Sudėtiniai mišrieji sakiniai
          • Citatų skyryba
          • Linksnių, prielinksnių, polinksnių vartojimas ir klaidos
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kodėl žmonės nesusikalba?
          • Slengas
          • Gramatinis žodžių įforminimas
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Kūrybinė užduotis
          • Šaltiniai
          • Mokymosi objektai
          • Kalbos stiliaus samprata. Stiliai pagal vartojimo sritį, teksto žanrą, perteikiamą turinį, kalbinę raišką
          • Bendrieji stiliaus reikalavimai
          • Minties raiškos ir teksto komponavimo figūros
          • Grožinių ir negrožinių tekstų komponavimo principai
          • Palyginimas, metafora, metonimija, hiperbolė, litotė, paradoksas
          • Užduotys
          • Užduočių rinkinys
          • Įsivertinu
          • Šaltiniai
    • Kūrybinės užduotys
    • Mokomasis žaidimas
    • Refleksija
    • Sąvokos
    • Sąvokos
    • Bendroji programa
    • Naudotojo vadovas
  • Bendroji programa
  • Naudotojo vadovas
Titulinis II modulis 10 (II gimnazijos) klasė klasės temos Informacijos atranka ir vertinimas Įsivertinu

Įsivertinu

Judita Vaičiūnaitė „Vilniaus bažnyčia“Kūrybinė užduotis
Finansuoja Europos Sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Nacionalinė švietimo agentūra
EdTech