• Klausausi sakytinių tekstų, analizuoju teksto temos, problemos, idėjų supratimą, pagrindinės minties plėtotę.
  • Atpažįstu pasirinktus temos analizės aspektus, suprantu, ar motyvuotai išskirti ir išnagrinėti pasirinkti temos aspektai turinio ir raiškos požiūriu.
  • Analizuoju argumentus, paaiškinu konteksto pasirinkimo tikslingumą ir tinkamumą temai ir pagrindinei minčiai atskleisti.
  • Atsižvelgiu į problemos analizę, vertinu aptariamos temos ir  problemos aktualumą ir požiūrio argumentavimą.
  • Atlieku užduotis, mokausi suvokti  ir interpretuoti informaciją, gaunamą žodžiu ir vaizdu.
  • Aptariu, ar tinkamai išnagrinėti temos / problemos aspektai, ar pagrindinės minties plėtotė apima visą kalbą.
  • Išskiriu teksto struktūrines dalis, lyginimo aspektus, pasižymiu pateikiamus argumentus.
  • Vertinu konteksto ir argumentų tinkamumą ir tikslingumą temai ir pagrindinei minčiai atskleisti.
  • Nurodau kalbinės raiškos priemones, padedančias adresatui geriau suprasti informaciją, šaltinius, kuriais remiamasi.
  • Gebu interpretuoti įvairius tekstus, argumentuotai vertinu informaciją, pateiktą vaizdu ir žodžiu.